tisdag 2 juni 2009

YouTube för fortsatta sändningar över Internet

I fortsättningen kommer jag att använda den här bloggen som plattform för att berätta om hur jag arbetar vidare med lokal-tv och nyheter och möjligen kommentarer om sådant som händer och sker i Sollentuna. All video länkas till vår YouTube-kanal. Du klicka bara på länken här nedanför så hamnar du rätt.


Tips till kommundirektören:
Ulf Bergh har efter ett förslag från PR-byrån GULLERS GRUPP utsetts till att "vårda Sollentunas varumärke". Jag vill ju gärna hjälpa till, så jag har gjort en liten inledare som kanske kommunens Info-TV skulle kunna köra då och då för att pigga upp både sig själva och sollentunaborna. Ja varför inte hela världen, när vi nu är på Internet.

HÄR ÄR MITT FÖRSYNTA FÖRSLAG
Ordet "välmående" förekommer 23 ggr i den utredning/handledning som ligger till grund för förändringarna av kommunens information. "Varumärke" hittar jag 35 ggr. När jag letade efter "demokrati" fick jag 3 träffar i konsultutredningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar